Naše výhody
  • Dárek dle vlastního výběru
  • Doprava od 50Kč
  • Kamenné PARFUMERIE
  • Vlastní sklady
  • Nejnižší ceny parfémů
  • Pouze originální parfémy
  • Dodání přes výdejní místa Zásilkovna.cz
  • Tisíce spokojených zákazníků

 

Hlavní stránka  >  Jak nakupovat

Jak nakupovat

Jak u nás nakupovat


Přes náš eshop www.charisma-shop.cz. Nonstop
Telefonicky 731 654 521 Po-Pá 9-17.hodin 
Osobně v kamenné parfumerii Ostrava, Mírová 164/27, nebo 28.října 828/250

Otevírací doba: Po-Pá 9-17h, So Zavřeno Ne Zavřeno

Své připomínky a dotazy zasílejte na email info@charisma-shop.cz (kde pro Vás jsme k dispozici i o víkendech)

 

Výhody registrace


Stačí pár minut na vyplnění jednoduchého formuláře a jste zaregistrování!
Výhodou registrace je, že se o našich slevách, novinkách a akcích dozvíte jako první a máte větší šanci tuto nabídku využít.
Pouze registrovaní zákazníci mohou využívat aktuální slevy.
Při další objednávce již nemusíte vyplňovat Vaše údaje, což Vám ušetří čas.
Navíc máte přehled o všech objednávkách, které jste u nás učinili.

Na registrační formulář se dostanete kliknutím na odkaz: Nová registrace

 

Způsoby doručení


Osobní odběr
Zdarma


Osobní odběr je možný v Ostravě a to v našich parfumériích PARFUMERIE Ostrava-Vítkovice a PARFUMERIE Ostrava-Mariánské Hory.
Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou.
Pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte, až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email a telefon, který jste uvedli v objednávce.


Osobní odběr Zasilkovna.cz


Zasilkovna cz. je externí společnost se kterou spolupracujeme a nabízí Vám odběrná místa po celé české republice.

Zboží na pobočkách je připraveno k doběru do dvou dnů od objednávky. Vždy vyčkejte na SMS a email, kde Vám budou upřesněné informace pro vyzvednutí balíčku. Na výdejním místě zásilkovny můžete platit hotově, nebo platební kartou.
Zásilka je na výdejním místě zásilkovny k vyzvednutí po dobu 6 dní, poté je vrácena zpět na náš sklad.


Všechna odběrná místa a otevírací dobu zasilkovna.cz naleznete v nákupním košíku při zvolení tohoto druhu dopravy.


Kurýr PPL


Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL.
Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email.


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.


Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.


V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Charisma-shop.cz a to na čísle 731 654 521

 

Česká pošta - obchodní balík (balík do ruky)


Objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík.
Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku,
kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů.
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem,  nebo kartou.


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.


Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

Česká pošta - balík na poštu 


Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem.
Pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí,
pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu či tel. číslo.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku.
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou.


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

Česká pošta - balíkovna